poniedziałek, 21 października 2013

O mnie




Kim jestem? Przede wszystkim pogodną trzynastolatką, która nie boi się życia, która marzy by zobaczyć Wielki Kanion, by zanurkować z rekinami, by poznać Indian i pojechać w podróż życia do Australii. Uwielbiam wyzwania, a moim największym wyzwaniem jest moja wyobraźnia, za nią idą moje marzenia i plany życiowe. To co przychodzi łatwo nie satysfakcjonuje mnie. Lubię kontrowersję i rzetelną krytykę. Moje motto: "dopóki walczymy jesteśmy zwycięzcami". Kim chcę być w przyszłości? Przede wszystkim sobą

Jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej:

Mam nadzieję że będziecie czytać mojego bloga ;) 

xoxo jaro 

6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie :*
    Też chcę być taka piękna jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny opis <3
    Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie potrafisz opisac swoje marzenia. Myślę, że masz ogromny talent i życzę powodzenia w realizowaniu marzeń. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego . Zostanę na bieżąco z twoi blogiem :) Bo na to zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :*

    OdpowiedzUsuń

Nie wyrażam zgody na kopiowanie i rozpowszechnianie treści oraz zdjęć zamieszczonych na blogu ( Dz. U. Nr 24, poz. 83 ). W przypadku chęci wykorzystania treści bloga, proszę o kontakt:njaroszewska22@gmail.com